Prodáváme srdcem
Projekt Prodáváme srdcem je svým zaměřením nejblíž online katalogu malých e-shopů a službařů. Jeho cílem je nabídnout pestrou nabídku zajímavého zboží v malých e-shopech (ať už jde o tvůrce nebo obchodníky), a tím zároveň podporovat jejich růst a rozvoj. Kromě zboží najdete v katalogu i služby, které vám pomohou k dalšímu rozvoji a životní pohodě.
I já jsem hrdou členkou tohoto krásného projektu, který vytvořili Tamara a Martin Kuchařovi. A protože ráda podporuji podobné projekty, které mají srdce a smysl, velmi ráda ho sdílím na svých stránkách.
- objevíte spoustu e-shopů se zajímavým sortimentem a spoustu báječných služeb.
- každý e-shop, u kterého nakoupíte, máte možnost ohodnotit a napsat recenzi pro ostatní návštěvníky portálu. Stejně tak dejte ostatním vědět o tom, jak jste byli spokojení se službou.
- zaregistrujte se k odběru newsletteru dole na homepage, budete od nás dostávat pravidelné informace o probíhajících akcích a zajímavých nabídkách, články o online nakupování či bližší informace o zapojených e-shopech, také tipy na zajímavé workshopy, materiály a kurzy, které by se vám mohly hodit.
- každý e-shop a službař zapojený do projektu prochází prověřením, čímž snižujeme riziko problémového nákupu.
- svým nákupem podporujete drobné podnikání, můžete podpořit přímo svůj region.
Jaké e-shopy jsou na Prodáváme srdcem?
- Jsou to malé e-shopy, které zaměstnávají max. 6 lidí. Podpořeni jsou drobní podnikatele, rodiny, které se do podnikání vrhly s plným nasazením a celým srdcem.
- Každý e-shop má fungující webové stránky.
- Každý e-shop projde důkladným ověřením z hlediska funkce e-shopu, jeho pověsti, spolehlivosti a spokojenosti zákazníků.
- Není důležité, zda e-shopy prodávají vlastní zboží nebo se zbožím pouze obchodují. Elán a nadšení, se kterým do toho jdou, jsou stejné.
Proč nakupovat u malých e-shopů?
- Nemohou konkurovat velikým e-shopům cenou, ale vynahrazují to svým nasazením, osobní péčí, komunikací a často nadstandardním servisem a osobním poradenství při výběru.
- Provoz e-shopu obnáší velké množství nejrůznějších činností, které všechny musí zastat malé množství lidí.
Jaké služby jsou na Prodáváme srdcem?
- Jsou to drobní podnikatelé a podnikatelky, kteří pracují srdcem s maximálním nasazením.
- Služby jsou určeny přímo pro vás a jsou rozděleny do několika základních oblastí. Můžete pracovat na svém zdraví, osobním rozvoji nebo se naučit něco nového.
- Každý službař má fungující webové stránky.
- Každý službař projde důkladným ověřením z hlediska jeho pověsti, spolehlivosti a spokojenosti zákazníků.
Kdo stojí za projektem?
Tamara a Martin a už 6 let provozují rodinný e-shop na www.kramekprodeti.cz. Svou cestu si vyšlapali úplně od nuly, ale s velkým nasazením, radostí a nadšením. Nebylo to vždycky jednoduché, ale jejich rodině to dalo svobodu a možnost, žít svůj život tak, jak si přejí. Stejně jako ostatní e-shopaři v Prodáváme srdcem bojují se státní správnou a množstvím administrativy, stíhají bambilion věcí a funkcí, které k provozu e-shopu patří, snaží se nabídnout to nejlepší zboží, které pečlivě vybírají :-). A taky zažívají pořád velkou radost z každé nové objednávky, která přijde. Každou zásilku balí s láskou a velkou péčí. Milují pozitivní zpětnou vazbu a kladné recenze na zboží i jejich obchod, ocenění komunikace, rychlosti vyřízení, dárečku pro radost. A své zákazníky si hýčkají tou největší možnou péčí.
Je to skutečně tak, potvrzuji :-)
Proč vzniklo Prodáváme srdcem?
V roce 2021 začala Tamara působit i jako konzultantka pro e-shopaře. Věnuje se individuálnímu poradenství, pořádá kurz pro začínající e-shopařky a provozuje také podpůrnou facebookovou skupinu Klub pro e-shopařky. Jako klientky potkává úžasné ženy. S obdivem pozoruje jejich elán a nadšení, objevuje spoustu zajímavých e-shopů a úžasné zboží, ke kterému se předtím nedostala. Projekt Prodáváme srdcem vznikl proto, aby podporoval drobné podnikatele a podnikatelky, které se pustili na cestu za splněním svého snu. Jejím cílem je, aby drobní podnikatelé objevovali spoustu báječných malých e-shopů a užili si jejich osobní péči, nasazení a radost z nákupu. Všichni totiž prodávají srdcem.